ДФ: Мизерна продаја и предаја

ДФ: Мизерна продаја и предаја "Дана" Џорџу Сорошу и браћи Ђукановић

Демократски фронт најоштрије осуђује посјету ратном злочинцу Рамушу Харадинају и полагање цвијећа у спомен терористичке ОВК од стране градоначелника Улциња Назифа Цунгуа, предсједника СО Улцињ Љора Нрекића и градоначелника Плава Орхана Шахмановића. Одлазак на ноге Рамушу Харадинају, крвнику Срба, Црногораца и свих који нису дијелили злочиначку идеологију терористичке ОВК, представља отворену провокацију већини грађана Црне Горе.

Опште је познато да је ДПС, за вријеме бомбардовања, био политичко крило ОВК, а да су касније Хашим Тачи и Мило Ђукановић постали покровитељи шверца цигарета, наркотика и оружја на Балкану. Али оно што је посебно симптоматично у медијској објави ове посјете јесте покушај дневног листа ,,ДАН'' да истовремено са пласирањем ове информације дораде посебан бокс о заједничкој посјети лидера ДФ-а и Орхана Шахмановића Русији у јануару ове године. Притом, главни уредник овог дневног листа не поставља и друге додатке, рецимо о томе како је исти тај Орхан Шахмановић позивао Бошњаке да читају дневни лист “Дан” и да Бошњачка странка, након избора 16. октобра, треба да прекине сарадњу са ДПС-ом и формира власт са опозицијом.

Такође, у овом дневном листу главни уредник је намјерно изоставио податак да ДФ није коалициони партнер Орхана Шахмановића у општини Плав, већ СНП и СДП, али је изгледа податак да је Орхан Шахмановић заједно са лидерима ДФ-а позван од стране руског МИД-а у званичну посјету Москви и руској републици Чеченији био “најинтересантнији”. Могли су, рецимо, да су жељели да буду коректни, истаћи чињеницу да је портпаролка овог министарства Марија Захарова осудила првостепену пресуду Орхану Шахмановићу коју је изрекла судија Сузана Мугоша, иста она која суди Андрији Мандићу, Милану Кнежевићу, Михаилу Чађеновићу и другим Србима који су оптужени у афери ,,Државни удар''.

Без обзира на досадашње политичке релације са Орханом Шахмановићем, ДФ нема проблем да осуди његову посјету Рамушу Харадинају, али такође немамо проблем да овај очајнички медијски спин једног дневног листа оквалификујемо као мизерну продају и предају Џорџу Сорошу, који их је потчинио себи заједно са све штампаријом коју су добили од Слободана Милошевића. Уколико је ,,ДАН'' промијенио власника, како се већ дуже времена говори у медијско-политичким кулоарима, онда је поштеније да промијени и уреднички тим, који наводно на старим патриотским ловорикама, покушава опозиционим читаоцима свако јутро подметнути Сорошево кукавичје јаје најчешће рециклирајући, у договору са дјеловима режима, старе и сто пута препричане приче о Ацу и Брану.

Најбољи доказ за ову тврдњу је чињеница да сву ту “критику и нападе” на себе свако јутро од штампарије до читаоца превози и у својим трафикама продаје предузеће Аца Ђукановића. Интерес власника тог дистрибутивног предузећа је да се ДАН продаје у што већем броју, јер тада је о његова зарада већа. Вјерујемо да често када опада продаја, Ацо Ђукановић, преко ДАН-а, лично пласира неку своју враголију, како би му подигао посустали тираж и повећао властиту дистрибутивну зараду. Када се овоме дода и помоћ Владе Мила Ђукановића ДАН-у у ослобађању од пореза, ето таман довољно доброг разлога да главни уредник одради викенд спин на штету ДФ. Ми немамо дилеме да за овакву услугу режиму сигурно слиједи и неки бакшиш, јер је захваљујући ДАН-у и Ацу, Љору и Назифу, као и Сузани Мугоши, Орхан Шахмановић сад позициониран онако како режиму највише одговара.

Уосталом, све ово су традиционални читаоци ,,ДАН-а'' најбоље уочили, посебно они из некадашњег Блока за заједничку државу који се не могу начудити како је лагано и без икаквог видљивог отпора избрисан већински патриотски пакет акција ДАН-а и то изгледа за шаку прљавих Сорошевих и Ђукановићевих долара.



Датум: 23.07.2017
Close
Close